Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 9, 2006
Image Size
2.1 MB
Resolution
5096×663
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,929
Favourites
42 (who?)
Comments
47
Downloads
449
×
.abra.cadabra resubmitted by blindn .abra.cadabra resubmitted by blindn
resubmitted as it didn't comply with deviantart, as the thumbnail didn't reflect full view well enough...
using thumbnail now

deleted the older...so if u faved that...fave this again? :heart:

concept is the word abra cadabra comprised of hundreds of vector objects....you gotta full view to see it.

made for cubic flow [link]
Add a Comment:
 
:iconfingerpeople:
Fingerpeople Featured By Owner Nov 6, 2006
how do you get that paper effect?
Reply
:iconblindn:
blindn Featured By Owner Nov 6, 2006  Professional Digital Artist
applied a texture
Reply
:iconakshayakshay:
akshayakshay Featured By Owner Sep 20, 2006
Nows thats the hot fire illa killa bad man type shit that i am talking about....yes mate....proper hero work you have here

good

hooray

ok
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Aug 18, 2006  Professional Digital Artist
damn how long did that shit take? looks badass man, and did u make eeryone of those cions? whewww oh found your website too [link] good stufff i updated my simpleviewer also thanks to u hehe
Reply
:iconblindn:
blindn Featured By Owner Aug 18, 2006  Professional Digital Artist
haha they're readable...i type like a tard all the time :paranoid:
took really long, make the vectors was one thing but then algining them was another, about 2 weeks on and off! doing another actually with some new vectors :D

holy crap how'd u find me site! and i found out about simpleviewer from yours :lmao:
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Aug 18, 2006  Professional Digital Artist
damn sorry for my typos too, hope that comments still readable =D
Reply
:iconra909:
RA909 Featured By Owner Aug 18, 2006  Professional Digital Artist
damn sorry for my typos too, hope that comments still readable =D
Reply
:iconyapiipaganpoet:
yapiipaganpoet Featured By Owner Jul 30, 2006
ur sick man! nyaha love it!
Reply
:icona-anya:
a-anya Featured By Owner Jul 5, 2006
i like that small icons.. :D
Reply
:iconblindn:
blindn Featured By Owner Jul 5, 2006  Professional Digital Artist
:)
Reply
Add a Comment: